X

Fant du ikke det du lette etter?

Før du går hadde vi satt pris på hvis du svarte på noen få spørsmål:

Hva var målet for besøket ditt?
Fant du det du lette etter?
Dine tilbakemeldinger hjelper oss å forbedre vår nettside og din brukeropplevelse. 
Alle svar er anonyme.

iSandnes

Mylicia er i gang med å revolusjonere den ortopediske bransjen, ved å tilby en online plattform som åpner for direkte kommunikasjon mellom brukeren, klinikker, designere og produsenter. Alle som er involvert i prosessen ved å skape en ortose eller protese har muligheten til å kontakte hevrandre direkte og følge med på utviklingen undervis. Dette betyr spesialdesignet produkter levert i rekordtid. Ettersom Mylicia er en online plattform, er den tilgjengelig for absolutt alle.

Mylicia plasserer brukeren i sentrum, for å gi dem den beste opplevelsen mulig, og mulighet til å skape noe som gjenspeiler deres identitet.  Mylicia ønsker at man skal være stolt over å vise frem sin ortose / protese. Derfor kan brukeren bla gjennom et bredt utvalg av kosmetiske deksel til deres ortose / protese, for å gi den et særegent uttrykk.

Mylicia sitt mål er å forbedre helsetjenestene verden over. 

Vi i Destino har storkost oss med å utvikle nettsiden, 3Der, tekst, grafisk profil og logo.
Hovedbilder-forside-2016a
isandnes-logo1-2
isandnes2
isandnes0
Hovedbilde-annonse-alt3

_

Sandnes By er idag Norges raskest voksende by med ca 75.000 innbyggere. Kampanjen "Inspirerende fakta" med henvisning til navnet iSandnes (Insprierende Sandnes) skal sette fokus på det som skjer i næringsbyen Sandens. Visualseringen skal gi rom og hovedrolle til faktaene og disse er derfor tatt inn som en del av illustrasjonen. Trykkes i regionale/nasjonale aviser.
 
isandnes4