Berentsens Brygghus

Special beer for special people!
Det startet med Bombay. Etterpå kom RAV, Skumring, Sorte Får, Gullkorn, GoPåske og Neptun (lansert under Gladmat). Året 2014 har vært en imponerende pallett av nye spesialøl fra Berentsens Brygghus i ny visuell drakt. Hele serien har blitt pakket inn med den visuelle røde tråden godt synlig. Vi takker for tilliten og ser frem til enda flere spennende pakningsdesignjobber i årene som kommer. 

Vårt bidrag
2014 var også første gang Berentsens lanserte egne 4-pack med karakteristisk design. Har du ikke smakt dem enda – ta turen til nærmeste nærbutikk eller sjekk ut på Vinmonopolet (Bombay og Gullkorn).

Anerkjennelse:
Det er kjekt å kunne gratulere vår kunde Berentsens Brygghus AS med prisen "Årets markedsfører 2014". Juryen sier bl.a. "Berentsens har markedsført sine produkter på en strategisk, smart og elegant måte." Les hele saken på Aftenbladet.no
1
bombay-close
IMG_3446
IMG_3447
special1