Smaksoppleving
Smaksoppleving
Om prosjekt
Lauvsnes Gartneri er familiebedriften fra Finnøy som har gjort Juanitatomaten til ekte "lørdagsgodt". Det første drivhuset ble satt på gården av oldefar og grandonkel til dagens driver, Jan Terje, og stod klar i 1935. Lidenskapen for tomater har med andre ord stått sterkt i generasjoner, og Destino er stolte av å ha vært med å utvikle ny profil, idékonsept og markedsmateriell som forsterker denne lidenskapen.

Vårt bidrag
Ny logo, grafisk materiell og et tekstkonsept på dialekt knyttet rundt "Smaksoppleving fra Finnøy", skal gjøre at nye mennesker får sansen for den gode tomatsmaken. Og husk - tomater skal ikke oppbevares i kjøleskapet!

Anerkjennelse:
Lauvsnes Gartneri ble kåret til "Årets Markedsfører" 2011 i regi DNB. De har også blitt frontet sterkt på landsbasis gjennom Menykjeden.
Kunde:Lauvsnes Gartneri
Lansert:2011
Type:
  • Identitet
  • Digitalt
  • Print

Besøk nettsted
lauvs-web
 dsc5658
 dsc5827
Og husk - tomater skal ikke oppbevares i kjøleskapet!
vur 09 105
 dsc9501
 dsc0196
tomat 1
shutterstock 118260415
img 3960
 dsc9571