Pioneering
Pioneering
Om prosjekt
Veien fra et fragmentert selskap i olje- og gassektoren, til en synlig aktør i media med en rød tr��d i all kommunikasjon, var lang og kronglete. Men hardt arbeid og tålmodighet har gitt gode markedsmessige resultater.

Vårt bidrag
Destinos bidrag har vært i hele verdikjeden, fra strategiutvikling til grafisk og visuell identitet, markedsmateriell, messer og web.

Anerkjennelse
Diplom under Gullkorn 2010 for markedsarbeidet knyttet til kampanjen "400 wells", som Destino var en del av.
 
Kunde:AGR
Lansert:2010-2014
Type:
  • Identitet
  • Digitalt
  • Print

Besøk nettsted
Following in the footsteps of a true pioneer
Idekonseptet "Pioneering Achievements" hadde sitt utspring fra den norske pionéeren Roald Amundsen, og de personlige egenskapene han besittet – innovativ, analytisk, risikoforberedt og erfaren. Fire egenskaper AGR også kunne relatere til for å nå egne mål.  "There is no substitute for experience".
agr capabilities3
agrteknukeblad215x2785mme
agrperspektiv3mm

Adding value worldwide

"Pioneering"-konseptet gav verdigrunnlag for å utvikle flere kampanjer som alle følgte den "røde tråden" fra hovedkampanjen Pioneering Achievements.

Adding value to clients worldwide

I "Adding value for clients worldwide" var den visuelle idéen å kombinere ulike verdensdeler sammen med hovedbildet, for å vise kontrastene i AGR sine virksomhetsområder globalt - både på land og under vann.
agr-konsept-annonse-low118
agr-konsept-annonse-low110
agr-konsept-annonse-low119
agr-konsept-annonse-low117

Achieving more

På veien til den ferdige kampanjen var vi innom en rekke varianter av budskapet - både tekstmessig og billedmessig. Houston, London, Midt-østen, Australia og sist men ikke minst Stavanger, Norge – alle var steder hvor AGR hadde sin business.
agr-konsept-annonse-low14
agr-konsept-annonse-low15
referanser4
referanser3
ONS Stavanger 2012
I forbindelse med ONS 2012 hadde Destino totaltansvar for design og utvikling av AGR sin "Pioneering Café" – en møteplass for travle utstillere og besøkende. Her kunne de sitte ned å nyte en kaffe, samt sunn mat og drikke. Cafébordene var laminert med AGR sin historie og alle bordene hadde en iPad med AGR sine egne Select-apps. Caféen ble et populært tilholdssted med sin strategiske plassering ved siden av foredragshallen.
referanser30
referanser28
stand 718 04b 05