Årets Gulv 2018
Årets Gulv 2018
Om prosjekt
Årets Gulv 2018
Fargerike fører et av Norges største utvalg av gulv i flere kategorier og har nå kommet med en enda større og omfattende katalog enn de foregående årene. Årets katalog er på hele 148 sider og har et opplag på 34.500 – distribueres over hele landet. Katalogen baserer seg designmessig på de foregående, men det er utført en betydelig refresh på deler av innholdet som kategoriinndelinger. Med sedvanlig god planlegging og strukturering av store mengder varedata, fokusområder og ulike leverandører å forholde seg til kom katalogen i mål – og sluttproduktet ble en elegant katalog, nå med seks kategorier hvorav utegulv er ny av året. 

Årets katalog har fokus på det naturlige og ekte, kvalitet og bærekraft – dette kan du lese om i flere artikler i katalogen. Ta turen innom nærmeste Fargerikebutikk og få med deg et eksemplar av Årets Gulv, så blir du garantert inspirert. 

Vårt bidrag
Destino har vært med i hele verdikjeden, fra tekst- og konseptutvikling til design og layout. Fokus har vært på å komme frem til en frisk og fleksibel katalog, som danner et godt utgangspunkt for deg som skal investere i nytt gulv.
Kunde:Fargerike
Lansert: 2017
Type:
  • Identitet
  • Print

kategori utegulv
naturligogekte ram