KEEN QUALITY KEEPER
KEEN QUALITY KEEPER
Om prosjekt
Om løsningen
Med Keen Quality Keeper vil sykehjem kunne kutte 40% av tiden som brukes til administrasjon og rapportering. Programvaren koordinerer e-læring, gir påminnelser og sikrer oppdatert oversikt over all kompetanse.

Målgruppen for produktet er i første omgang sykehjem, skoler og barnehager. Med Keen kan alle ansatte trene på en engasjerende og motiverende måte. Hvor som helst og når som helst: På mobil, nettbrett eller PC. Keen sørger for automatisk oppdatering på trening og sertifisering. Keen er både intuitiv og involverende – et fleksibelt kompetanse- og kvalitetsikringsverktøy

Vårt bidrag
Destino har et ekstra sterkt engasjement for Keen, og har vært med helt fra start i utviklingen av konsept og løsning. Leveransene spenner fra navn og identitet, salg-og markedsmateriell, UX-design og programmering/utvikling av løsningen Keen Quality Keeper. Løsnignen administreres både via web/desktop i tillegg til egen app.
 
Kunde:Keen
Lansert:2015
Type:
  • Identitet
  • Digitalt

Besøk nettsted
keen-stotte
login imac
imac keen-home

Keen data - alltid oppdatert - i Keen-skyen

Med datalagring i Keen-skyen er kunden sikret at all informasjonen de trenger som viser treninger, status kurs ansatte, dokumenter og rapporter er samlet ett sted. Alltid tilgjengelig - alltid oppdatert - 24/7.

Vinn-vinn-vinn!
Med Keen Quality Keeper sikrer sykehjemmene at alle ansatte i virksomheten blir inkludert, og de de gis anledning til å ta ansvar for egen kompetanseutvikling. Større involvering fra de ansatte bidrar til en arbeidsplass i stadig forbedring. Bra for de ansatte - bra for lederne - og ikke minst, bra for beboere og pårørende. Det gir gevinst!
tablet keen 4
tablet keen5