Den lille grønne
Den lille grønne
Om prosjekt

MEDIAFARM valgte Destino for å finne et uttrykk som videreførte et kult navn og logo. Destino svarte på utfordringen med røffe illustrasjoner som alle har et lite underfundig smil på lur. Det skal være "løye" å jobbe med Mediafarm, selv om det faglige sitter i førersetet. Visdomsordene er en egen vri på allerede kjente, vekstrelaterte uttrykk, og skal oppfordre leseren til å erverve ny kunnskap gjennom gode opplevelser.

Vårt bidrag
Destino sin hovedoppgave var å utvikle ny identitet og web, der Mediafarm kunne vise sine arbeidsmetoder og ferdigheter. Idéen med illustrasjonene var å skape et knippe støttefigurer til presentasjoner, til individuell bruk for ansatte. De får selskapet til å framstå som et friskt pust, og gir signal om hvem selskapet er.
Kunde:Mediafarm
Lansert:2012
Type:
  • Identitet
  • Digitalt

Besøk nettsted
Print
Om illustrasjonene
Illustratøren Augon har vært en sterk medspiller når vi har utviklet utrykksformen til selskapet, en uhøytidelig særegen stil.
Capsen med vinger er identitetsskaperen – den grønne tråden – som gjør ansatte og kunder til et lag.
• Den er viktig i arbeidet med å skape nye opplevelser.
• Den er praktisk å ha når det er utfordringer (sterk sol eller regn)
• Eller når problemstillinger skal løses (klør deg i capsen)
mediafarm pres3
referanser64
mediafarm pres1
Digitalt