Hvis gulv kunne snakke
Hvis gulv kunne snakke
Om prosjekt
Årets Gulv 2015
Fargerike fører et av Norges største utvalg av gulv i flere kategorier og hadde behov for å samle dette i en felles årlig katalog for hele landet. Med god planlegging og strukturering av store mengder varedata, fokusområder og ulike leverandører å forholde seg til tok katalogen form – sluttproduktet ble en elegant katalog på 76 sider med gulv i fem kategorier. Opplag: 30.000.

Overordnet konsept for katalogen er "Hvis gulv kunne snakke". Hva ville de sagt? Alle gulv har sine gode kvaliteter og egenskaper som de gjerne vil fortelle deg slik at du best kan velge underlag etter ditt behov. I starten av hver gulvkategori finner du et gulv som med egne ord forteller deg litt om seg selv. Ta turen innom nærmeste Fargerikebutikk og få med deg et eksemplar av Årets Gulv. 


Vårt bidrag
Destino har vært med i hele verdikjeden, fra tekst- og konseptutvikling til katalogmal og visuell identitet. Fokus har vært på å komme frem til en frisk og fleksibel katalog, som også vil være praktisk som mal for fremtidige kataloger.
Kunde:Fargerike
Lansert:2015
Type:
  • Identitet
  • Print

gulvbrosjyre-omslag
ikonserie
gulvbrosjyre-parkett
gulvbrosjyre-parkettsize
gulvbrosjyre-laminat32
gulvbrosjyre-tepper70