Om prosjekt
I konkurranse med flere andre byråer vant Destino jobben med utvikling av ny kommunikasjonsstrategi for Malthus sin nasjonale og internasjonale satsing. Selskapet har gjennom 40 års målretta arbeid bygd opp en velkjent merkevare innen byggebransjen. Selskapet har i dag hovedkontor på Forus og datterselskaper i UK og Cananda.
Destino har vært med i hele verdikjeden, fra strategi og visjon til visuell identitet, grafisk materiell og websider.
Kortere vei til kvalitet
Konseptet vi har utviklet, og som også har blitt selskapets merkeløfte, er "Making buildings come to life". Det handler om at Malthus skaper liv i slitesterke, funksjonelle og brukervennlige bygg. Det modulbaserte byggeprinsippet er framtidens valg, der byggeprosess, kvalitet og kosteffektivitet gir stor gevinst for kundene. Målet til Destino var å finne en strategi og et grafisk utrykk som forteller at Malthus er i øverste divisjon. Et naturlig alternativ i anbudsforespørsler.